Novi vizuelni identitet maloprodaje

Bez autora
Jul 03 2012

Od druge polovine jula najveći maloprodajni lanac kioska i jedan od najvećih distributera štampe, duhanskih proizvoda i mobilnih nadopuna u BiH Opresa u maloprodaji će poslovati pod novim brendom - iNovine. Prateći trendove savremene trgovine te prilagođavajući se potrebama i zahtjevima potrošača, kompanija Opresa, koja u BiH posluje već 60 godina i zapošljava 625 radnika, 5. jula će potrošačima predstaviti novi vizuelni identitet. Tom prilikom u Sarajevu će biti predstavljen i prvi iz serije novih modernih kioska, nakon čega će uslijediti i otvaranja u drugim gradovima. U novi vizuelni identitet i modernizaciju poslovanja u BiH uložen je 4,1 milion konvertibilnih maraka, završen je proces informatizacije kompletne prodajne mreže, a očekuju se i dodatna ulaganja u uvođenje novih usluga i edukaciju zaposlenika. Uvođenjem novog jedinstvenog brenda iNovine, Opresa u BiH izgrađuje veću prepoznatljivost i atraktivnost prodajnog mjesta. Brzina i kvaliteta usluge značajna su pritom konkurentska prednost.

Novi vizuelni identitet maloprodajeOd druge polovine jula najveći maloprodajni lanac kioska i jedan od najvećih distributera štampe, duhanskih proizvoda i mobilnih nadopuna u BiH Opresa u maloprodaji će poslovati pod novim brendom - iNovine, saopćeno je iz Oprese.

Prateći trendove savremene trgovine te prilagođavajući se potrebama i zahtjevima potrošača, kompanija Opresa, koja u BiH posluje već 60 godina i zapošljava 625 radnika, 5. jula će potrošačima predstaviti novi vizuelni identitet. Tom prilikom u Sarajevu će biti predstavljen i prvi iz serije novih modernih kioska, nakon čega će uslijediti i otvaranja u drugim gradovima.  

U novi vizuelni identitet i modernizaciju poslovanja u BiH uložen je 4,1 milion konvertibilnih maraka, završen je proces informatizacije kompletne prodajne mreže, a očekuju se i dodatna ulaganja u uvođenje novih usluga i edukaciju zaposlenika. Uvođenjem novog jedinstvenog brenda iNovine, Opresa u BiH izgrađuje veću prepoznatljivost i atraktivnost prodajnog mjesta. Brzina i kvaliteta usluge značajna su pritom konkurentska prednost. Uz prilagođeni prodajni asortiman te stalno ulaganje u educiranje osoblja, aktivno se provodi tržišni pristup u kojem su savremeni kupac i njegove potrebe u centru pažnje.

Direktorica poslovne jedinice Maloprodaja u Opresi Ajla Alimanović ističe: "Izuzetno smo ponosni na novi, moderniji izgled naših prodajnih mjesta. Želja nam je da brend iNovine postane ono što naš novi slogan kaže - "Novo lice ulice", odnosno prepoznatljivo mjesto gdje će naši klijenti moći dobiti kvalitetnu i brzu uslugu, kao i ugodno okruženje za kupovinu".

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik